خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/26 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
محفوظی با اشاره به اقدامات ضدبشری واشنگتن:

تحریم مقامات لبنانی مرتبط با حزب‌الله دخالت در امور داخلی لبنان است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: تحریم مقامات لبنانی مرتبط با حزب‌الله از سوی واشنگتن دخالت در امور داخلی لبنان بشمار می رود و از نظر حقوق بین الملل امری محکوم است.

سید مجتبی محفوظی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اهداف پشت پرده تحریم مقامات لبنانی مرتبط با حزب‌الله از سوی کاخ سفید، گفت: چنین اقدامی نشان دهنده خصم و کینه ایالات متحده علیه محور مقاومت در منطقه است.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حزب الله در مقاطع مختلف زمانی زمینه شکست رژیم صهیونیستی را فراهم کرد که این موضوع نشان دهنده قدرت گروه های مقاومت است.



وی ادامه داد: در این بین نباید فراموش کرد این اقدام واشنگتن به نوعی دخالت در امور داخلی لبنان بشمار می رود و از نظر حقوق بین الملل امری محکوم است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: البته لیست سیاه آمریکا برای دیگر کشورها اهمیتی ندارد زیرا این لیست تحریمی دارای پشتوانه بین المللی و قانونی نیست و هیچ مشروعتی ندارد.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع ایالات متحده همواره تلاش می کند افرادی که با سیاست هایش همسو نیستند را تحت فشار و محدودیت قرار دهد تا از این طریق امتیازات بیشتری کسب کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 306369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار